#OOTD Second hand treasure

We doen nog eens een “outfit of the day”! Deze keer geen volledige nieuwe outfit maar een tweedehands jurkje gecombineerd met eigen spulletjes. De jurk is een vintage Morley (Belgisch design label) die ik tweedehands op de kop heb kunnen tikken. En zeg nu zelf, het staat haar beeldig toch? Ik ben vaak op zoek naar unieke tweedehands spulletjes, altijd duurdere merken die ik voor een prijsje op de kop kan tikken. De dag van vandaag is tweedehands kopen HOT. En met deze combinatie wou ik even een “secondhand treasure” in de spotlight zetten.

De komende zaterdagen geef ik tips en tricks om net als ik tweedehandse schatten te vinden op het web, maar ook hoe je de kleertjes van je kinderen verkoopt mét succes. Volg deze blog zeker op 8 en 15 april! Via Facebook en bloglovin’ worden jullie als eerste op de hoogte gebracht. See you then!

 

 

Jeansjasje: Zara (zomercollectie 2016)

Cheri roze Morley jurk: tweedehands (Morley) 

Kniekousjes met beer:  More (retronaut)

Gouden All Stars converse: Next

 

Kopen of verkopen jullie soms tweedehands? Of ondervinden jullie toch een soort drempel?

 

En nog even deze om het weekend te starten:

shopping is cheaper than therapy !

 

Babs

img_0706

2 gedachtes over “#OOTD Second hand treasure

Geef een reactie

