#OOTD Bobo Choses “a legend”

 

Deze week doe ik een #OOTD (outfit of the day) met mijn volledige kroost. We mogen het een wonder noemen dat ik zelfs een paar foto’s kon nemen van hen 3 tesamen. Er is er anders wel altijd eentje die boos is, huilt of gewoon nergens te bespeuren is. 

 

IMG_1332

 

Toen ik voor het eerst de nieuwe collectie van het Spaanse kinderkledingmerk Bobo Choses zag, was ik meteen verkocht. Met als thema “a legend” werden ze geïnspireerd door sporthelden van weleer. Wielrennerstruitjes, John Mc Enroe en zijn gebroken raketten, skatende flamingo’s en kleurrijke volleyballen zijn er maar enkele van. Alles vervaardigd in zachte stoffen met een vintage touch is dit een echte collectie op kindermaat. Het roept gewoon “playtime!”. En als het op vuile handjes en knietjes aankomt ken ik er 3 die er wat van kunnen. Dus ik trok hun gloednieuwe Bobo t-shirt aan en we gingen op stap. Het speelgehalte werd meteen aan een grondige test onderworpen.

 

 

IMG_4188

John Mc Enroe

IMG_4196

Sometimes you win, sometimes you learn

IMG_1331

vintage volleyball

IMG_4223IMG_4233IMG_4235IMG_4256IMG_4228

Ferre: Bobo Choses (goldfish) – C&A (enige winkel waar ik shorts vind die smal genoeg zijn of wie weet waar ik nog smalle modelletjes zou vinden? )- Adidas Stan Smith (Zalando)

Vic: Bobo Choses (goldfish) – filou – puma voetbalschoenen (hij zou er mee gaan slapen als hij kon)

Zoë: Bobo Choses – Small Rags (retronaut) – collégien kniekousen (retronaut) – witte all stars (Zalando)

 

Wat vinden jullie van deze collectie? Zijn er merkjes waar jullie instant verliefd op werden? En mogen jullie kinderen ravotten in hun nieuwe kleren of houden jullie die liever wat voor speciale dagen?

 

Some days are simply meant for playing!

Babs

img_0706

Deze blogpost werd niet gesponsord, dit schreef ik uit eigen interesse en liefde voor mooie kinderkledij….

Geef een reactie

