Out of office!

Take nothing but pictures

Leave nothing but footprints

Kill nothing but time…

P1040816.JPG

 

En we gaan naar…

Dat iedereen er eens tussenuit moet, ook wij, staat als een paal boven water. Terwijl jullie dit lezen zitten wij met een glaasje in de hand te genieten van de zonsondergang. We trekken dit jaar richting Loirestreek en gaan er kamperen. Niet middenin de bossen maar een ***** sterren camping met verwarmd zwembad en welness 😉 Ookal gaan we kleiner huizen (lees caravan en tent), we mogen al eens verwend worden ook… We kijken er al een hele tijd naar uit. Na de gipsperikelen van S., de reorganisatie op het werk en de drukte van een groot gezin kunnen we deze time-out goed gebruiken. Aangezien we niet echt strandmensen zijn, kozen we eerder voor het culturele. Samen prachtige kastelen bezoeken, rondkuieren in de impressionante tuinen, genieten van een terrasje en nu en dan een frisse duik nemen in het zwembad. Vorig jaar kampeerden we in Bretagne en het was ons zo goed meegevallen dat we niet lang moesten nadenken voor deze zomer. Elke avond BBQ en marshmallows eten, sterren kijken en nagenieten bij een vuurtje met een glaasje wijn… meer moet dat niet zijn!

P1040808IMG_3571IMG_3603P1040791

 

Wat met de blog?

Ik heb er lang over nagedacht. Zou ik berichten plaatsen tijdens de reis of niet? Dat er van schrijven niet veel in huis zal komen, is onvermijdelijk. Ik ben niet van plan om net zoals thuis elke dag minstens 2 u achter mijn computer te zitten. Neen, vakantie moet genieten zijn. Die laptop blijft thuis. Automatische berichten dan? Ik kon inderdaad een aantal berichten inplannen, maar dan moest ik de weken voordien een tandje bijsteken en dat is mij niet gelukt. Zomervakantie en zo…

Het zal hier dus eventjes stil zijn. En eigenlijk ben ik best blij met deze beslissing. We zijn nu exact 6 maand bezig en het is tijdrovend en heel intensief geweest. Om te groeien moet er veel tijd geïnvesteerd worden, zowel op de blog als op sociale media. Iets wat ik nog altijd met veel plezier doe, net zoals ik met plezier contact hou met jullie… Ik lees graag jullie reacties op blogposts en reageer heel graag op jullie mails, ik maak daar graag tijd voor. En die tijd zal ik dus niet hebben op reis. Die tijd wil ik volledig spenderen aan mijn gezin. Een tiental dagen complete rust in mijn hoofd…Hopelijk begrijpen jullie dit.

Maar als de Wifi het toelaat hou ik jullie op de hoogte van onze avonturen via facebook of instagram. Ik verontschuldig mij  nu alvast voor de reis-spam 🙂

 

Wat komt er na de reis?

Ik hoop dat deze time-out me veel nieuwe ideeën brengt en een frisse wind door de blog laat waaien. Niet dat ik geen inspiratie heb hoor, teveel om op te noemen eigenlijk. Mijn vingers volgen soms mijn gedachten niet 🙂 Maar een frisse wind, vol nieuwe moed kan nooit geen kwaad, hé.

Maar dit gezegd zijnde, er staat hier in het najaar heel wat op het programma. Er komen nieuwe persoonlijk blogposts (onder andere over een mijlpaal in het moederschap), een reisverslag, to-do’s in de Loirestreek met kinderen, een heerlijk dessert recept, mijn nieuwe netflix ontdekkingen en …. vooral over deze ben ik heel enthousiast… We gaan samenwerken ! Babsupnext en Liesellove.be slaan de handen in elkaar voor een reeks rond kindermode. Na de graag gelezen posts rond de Bobo Choses– en Filou – collecties, doen we verder met andere leuke merkjes en veel meer… Stay tuned! We zijn alvast beiden heel enthousiast 🙂

 

En mag ik jullie nu wat vragen?

Hebben jullie tips voor leuke uitjes in de Loirestreek? Ik deed al redelijk veel research, maar misschien zag ik wel iets over het hoofd. Of misschien hebben jullie de ultieme tip waar we lekker kunnen eten of zijn er leuke verborgen plekjes om te picknicken? Laat maar weten!

Ik vroeg het onlangs ook op Facebook, maar ik ben toch nog nieuwsgierig naar jullie favoriete kindermerkjes. Naar welke nieuwe collecties kijken jullie uit? En hoe shoppen jullie het liefst? Vooral online of toch in een bakstenen winkel? Welke winkel zouden jullie zeker aanraden?

 

Bedankt om al zes maanden lang deze blog regelmatig te lezen en ik zie jullie binnenkort terug met meer Babsupnext-spam 😉 Nu even sippen van mijn wijntje en genieten!

Babs

 

img_0706

5 gedachtes over “Out of office!

  1. Liese zegt:

    don’t worry, niemand merkt het al je eens een tijdje minder post, de mensen komen terug voor de inhoud en als die zo goed blijft als hij is, zit je goed 🙂

    Like

Geef een reactie

