zeg.maar.babs

Bab’s Up Next?! wordt zeg.maar.Babs

Ik heb groot nieuws! Vandaag komt de nieuwe blog online. Bab’s Up next wordt groter en daarom verdiende de blog een nieuw jasje. Niet alleen een nieuwe naam en lay-out maar zelfs een eigen domeinnaam. 

Zeg.maar.Babs

Dit is de laatste blogpost die hier zal verschijnen. Vanaf nu kunnen jullie mijn verhalen volgen op www.zegmaarbabs.be. Wie mij op sociale media volgt kon al zien dat mijn naam vorige week reeds veranderde. Ik kreeg er veel vragen over, maar wou het nog eventjes stil houden tot vandaag. Ik ben trots op de nieuwe blog en vanaf vandaag kun je daar terecht om mijn posts te lezen. Ben je nieuwsgierig? Ga dan gauw eens kijken en laat me zeker weten wat je ervan vindt.

Bedankt

Bedankt aan jullie allemaal om van in het prille begin mijn blogposten te lezen, voor de vele reacties en de hartverwarmende berichten. Dankzij jullie blijf ik er plezier in beleven om te schrijven en te delen. Om foto’s te nemen, bewerken en posten. Het doet me plezier dat jullie zo talrijk zijn en dat jullie altijd uitkijken naar mijn nieuwe verhalen. Ik hoop dan ook jullie daar terug te zien en abonneer jullie gerust opnieuw om de nieuwe blogposten in jullie mailbox te ontvangen. En natuurlijk kunnen jullie mij verder volgen op Facebook en Instagram.

1000 x dank en tot op de nieuwe blog,

Babs

img_0706

4 gedachtes over “Bab’s Up Next?! wordt zeg.maar.Babs

    • Zeg.maar.Babs zegt:

      Ik was er ook bang voor maar ik plaatste mij voor de computer en begon met 2 hostings te vergelijken. Bij die die ik koos doen ze de verhuis voor jou en zit in de prijs. Dus dat maakte de stap kleiner. Dan was het kwestie van juiste thema te kiezen en dan veel tutorials bekijken van opstart op .org, aan te raden plug ins, wat je zeker moet doen voor je online gaat,… je vindt ontzettend veel op pinterest (wordpress 101), you tube, blog webtalis en blogchick. Als ik het kan dan kan iedereen het. Veel succes!

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

